четвъртък, 27 февруари 2014 г.

Minina's Mini Album... Happy Birthday, Little Princess!

Здравейте, феички!

   Тази публикация трябваше да се появи още вчера, но по технически причини се отложи за днес. Вчера моята сладка племенница навърши цели 5 години. Леле, колко бързо мина времето. Пожелавам ѝ да е здрава, с много късмет, да е обичана и щастлива, винаги усмихната, да преследва мечтите си и да успее да сбъдне, колкото е възможно повече от тях. Обичам те, малка принцесо! Тъжно ми е ,че за пета поредна година не е тук, за да си я гушна и да ѝ кажа всичко това на живо, но нека сме живи и здрави, когато се видим ще си кажем много, много неща.
  Отдавна (няколко месеца наред) обмислям как да ѝ направя албум. Исках да има места за повечко снимки, места за бележки, мини книжки, в които да побера хубави български стихотворения и т.н. Гледах много клипчета в You Tube. Накрая се спрях на един албум на моята любимка - Anne Rostad (Xannero), чиито клипчета следя с огромен интерес от почти година. Не отдавна Нели , пусна едно албумче по нейно уроче. Много се зарадвах, че още някой я обожава. Тази жена е моето вдъхновение. Мога да я гледам с дни.  Страхотна фантазия, брилянтни изпълнения и невероятно чувство за хумор.
   Anne, you are my inspiration! Thank you for all your tutorials and for all kind words you said to me.
Тук можете да откриете клипчето, което аз изгледах първоначално и след това и останалите 19 части, в които Anne показва как е направила всяка една страница.

  Сега относно това кой от къде гледа, защо гледа, какво прави, копира ли и т.н.? Ще кажа само, че според мен за всички ни има място под Слънцето. Ако нещо е изкопирано едно към едно, с цветове и форми е гадно. Ако е открадната снимка и е сложена на някоя страница с име на друг създател е доста мижава постъпка и единстввеното, което изпитвам в такива случаи е съжаление. Жал ми е, за човекът дръзнал да направи това. Това говори, че е човек без достойнство, без грам въображение и талант.
  Аз също взеха начинът за направата на албума от клипчето на Anne, някои от страниците изглеждат по същият начин, но не съвсем. Постарах се да направя нещо, което хем е същото, хем не е, хем е нейният тип албум, хем не е .... Дали съм успяла, ще кажете вие....
  Ето го и него.... Когато започнах преди 3 седмици, не знаех дали ще успея. Не знаех как точно ще се подредят нещата. През цялото време сякаш някой не искаше да го завърша. Ходих в Спешното, защото се постарах да остана с 9 пръста. Три дни по-късно срязах още един.... :) Няколко дни по-късно бях пред разболяване.... Но през цялото това време не спрях да режа и чертая. Исках да го видя готов, защото си беше за момичето на леля. Налях много, много любов в него, за да си има, когато е далече и си го разглежда.
 Приятно гледане! Ще има още снимки, защото има малко довършителни нещица... Може да опитам да направя и клипче :))))



































7 коментара:

  1. Роси, мила...ами то, каквото и да напише човек ще е малко и някак си недостатъчно. Едно е сигурно наляла си, както казваш, много ама много любов в това албумче. Прелестно е! Избрала си страхотни хартийки, намерила си място за всичо без да е излишно претрупано. Личи си, че вдъхновението ти е било на макс! Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Роси, прекрасно творение, от всеки един детайл блика любов, прекрасни думи, да е жива и здрава племеничката ти, да има щастливо детство и много успех и късмет в живота, а любовта на лелята, тя е истинска и незаменима!

    ОтговорИзтриване
  3. Eййй, Росито, амиии започвам с това, че "отрязаните" пръсти са си стрували. Щом като с 8-9 правиш такива чудеса, смятай като са всичките 10 какво става :))
    Да кажа, че съм очарована, възхитена, абсолютно пленена от прекрасното ти творение ми се струва малко. Истината е, че днес беше един ужасен ден за мен, а поглеждайки албумчето ти, просто всичко неприятно наслоено от деня, ей така се отми. Така ми подейства - мега терапевтично. Разкошна и много добре осъществена работа. Голямо браво :)ххх

    ОтговорИзтриване
  4. Настина си е струвало всеки опит за рязане на пръсти, Роси. Много красив албум, чудно съчетани прелестни хартии и прекрасен спомен за твоята племенница...

    ОтговорИзтриване
  5. Много благодаря, мили мои! Радвам се, че съм ви усмихнала! Това е вторият албум, който правя и мисля да не е последния. Страхотно удоволствие е и е голямо приключение. Благодарение на Боян, който всяка сутрин става в 5, имам повечко време за размисли и чертежи. Петинка ти не се повъртай, ами действай, че има много неща, които искам да видя. Кат, знам, че съм в тефтера с многото черни точки, но обещавам, един ден ще се реванширам за всички ненаписани публикации в "Картишок". Целувки и до скоро!

    ОтговорИзтриване
  6. Росии, Роси, липсваше ми и от известно време се чудех къде се изгуби. Надявам се всичк е наред с пръстите, ако не - щ си купиш нови :-). Това в кръга на майтапа. Миналата година и аз се опитах да остана с 9 пръста след като реших да почистя пасатора с пръст, докато е включен в тока. Голяяяяма грешка. Оттогава се гледаме на въпреки с него и внимавам повече. А за албума какво да кажа - прелестен е. Личи си с колко лю
    бов и старание е правен. Напоследък и аз се запалих по албумите и като чета коментари за плагиатството ми става странно. Аз лично бих се зарадвала ама много ако някой се вдъхнови от мен! И какво като направи същото нещо? Тов прави ли моето по-лошо? При положение, че ползваме едни и същи материали е нормално нещата да изглеждат сходни. Но е важно човек да влага нещо и от себе си. Така се чувства удоблетворен и разпознаваем. Аз, уви, още не съм го намерила това нещо, но се старая и НЕ крада. Затова ми се получават и бавно нещата. Давай смело, момиче! Ти можеш.

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесен е, Роси! От това, което съм виждала си се справила великолепно, направо професионално! Много красиви хартии и страхотни детайли си включила!
    Ще бъде едно прекрасно място за съхранение на мили спомени и емоции! :) ХХХ

    ОтговорИзтриване