четвъртък, 2 януари 2014 г.

TBC# 8 - Colour combo / Цветова комбинация

Ето ме отново!

  Крайно време беше да ви поканя в новото предизвикателство на TokBobok - TBC# 8 - Colour combo / Цветова комбинация. Още веднъж искам да благодаря за честта, да бъда гост дизайнер.
  Цветовата комбинация си ми стана любима, без дори да усетя. Моята майка обожава лилаво. Може би това да е една от причините да залитна натам. :))))
  Този път реших, че няма да оцветявам картинка и ще се опитам да направя по-семпла картичка. Дали съм успяла ще кажете вие. Ето я...








3 коментара:

  1. Да, бе, семпла. Айде, не на нас :))) С тази буйна разкошна "растителност" на чуден фон и подчертано пожелание хич не ми е обикновена и простичка тази ти картичка:) И, някак ти отива точно тази визия - изкомпозирана от едно небе фантазии :) Чудесна е, Роси :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Красота... Може ли да попитам откъде си купувате цветята и перличките за украса? Ще бъда за 2 дни в София и ми се иска да си купя такива дреболийки :)
    Хубав и усмихнат ден Ви желая

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Разбира се, веднага казвам. Цветята съм купувала от две места - naborsata.com (кв. Дружба 2,Бл.401А, партер(в ляво от входа на сградата)
      1582 София;Работно време Шоурум:понеделник-петък: 10:00 - 19:00
      събота: 10:00 - 14:30 ) и от Двете елши (гр.София, ул. Юрий Венелин 27). Перличките си ги взех преди Коледа от mart-bg.com (ул. Георг Вашингтон № 29 ( зад Централни хали) ). Има опция да се поръчва и онлайн от трите магазина, така че, ако няма достатъчно време за обиколки, няма страшно. ;)
      Хубав ден и на Вас и благодаря, че се отбихте при мен! :)

      Изтриване