петък, 8 ноември 2013 г.

Честит рожден ден на мен! :)

       Привет, талантливки!
  Днес Росалинда остаря с още една година. Вече съм на 30 и съм много щастлива.
  Поглеждам край мен и виждам прекрасното си семейство, близки, роднини, приятели и даже врагове.... :) Имам страхотно детенце и мъж, който ме подкрепя, уважава и обича, имам страхотни родители и невероятен брат, снаха и племенница. Имам си чудесна зълва и един къдрокос племенник. Свекървата и свекъра се грижовни и добри хора. Имам си баби и дядо, които продължават да помагат и то много. Обичам всички вуйчовци, вуйни, лели, чичовци, стринки, сваковци, братовчеди и братовчедки до един. Именно с всички тези хора край мен аз съм богата. Пожелавам си всички да сме живи и здрави, с късмет и дълго да се радваме едни на други.
  Поглеждам и моето местенце. Скоро ще стане на една годинка. Радвам се на всичките си наградки, обичам си всичките направени нещица. Да, може да не са нищо особено, но във всяко от тях има частичка от мен.
  Благодаря и на вас, за всички прекрасни думи и коментари. Толкова много нови хора срещнах, а някои познавам само виртуално, но са ми също толкова скъпи.
  И вече идва време да кажа най- главното. Не може синът ти и блогът ти да празнуват една годинка, а ти цели тридесет и да не почерпиш. Не върви....
   Ами, талантливки, много ще се радвам да се включите в моята почерпка. Не искам да ви ограничавам много. Можете да участвате с картички, тагове и скрапбук странички. Темите ще са две - "Коледа" или "Рожден ден". Няма да ви задължа да ми ги изпращате, но ако някой има желание с удоволствие с Боян ще се наслаждаваме на красотите, които получим. Участвайте с един проект, но ако има много желаещи с по два проекта, може с Боян да измислим една томболка за вторите участия. Само слагайте по една 2-ка след името на второто си участие.
   Очаквам с огромно вълнение всички ваши проекти. Надявам се да има повече участници, за да ми е трудно после.... :)))) Приятно творене и имате много време, защото линкито ще е отворено до 31.12.2013г. . И защото е хубаво годината да започва с нещо ново, затова и аз реших, че победителите ще бъдат обявени до 7 януари. Слагам повече време, че все пак са празници и знам ли, на тате домашното вино може да ме омае... :))))))

   За сега с Боян сме решили да дадем три награди, но.... слагаме това "НО" , всичко зависи от вас. Ако толкова много ни зарадвате с красоти, може да има изненади.
   И така:
1. Първата награда ще е ваучер на стойност 15 лева за пазаруване от БГ крафт магазин.
2. Втората награда ще е дигитален печат по избор, но ще допълня дали ще е от един дизайнер или ще можете да избирате от няколко.
3. Третата награда ще е комбинация от дизайнерска хартия, панделки, перлички и каквото още сложим с Боян.... :))))
  Ами това е за сега. Наградите ни са скромни, но са от сърце.
  Ако някой от БГ крафт магазините реши да се включи и да зарадва с нещо дребно някой от участниците, нашите врати са отворени и ще се радваме.
   Целувки и наздраве от юбилярката... :))))

28 коментара:

  1. Честит рожден ден на теб! Жива и здрава да си! Да не се отървеш от вдъхновението си, винаги обичана и обичаща!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит рожден ден! Да си жива и здрава и много обичана! И нека творческото ти вдъхновение никога не те напуска и да твориш все такива красоти!

    ОтговорИзтриване
  3. Честит рожден ден, Роси! Да си все така мила, очарователна, обаятелна, и творяща красоти., Много здраве за теб и всички любими хора ти желая, и нека всичко, което си скрила дълбоко в широкото ти сърце да се сбъдне.
    А колкото до юбилея - най-много 25 ти давам, никакви 30!
    Много целувки за теб и Боянчо.

    ОтговорИзтриване
  4. Честит Рожден Ден и от мен, Роси! Ще направя всичко възможно да се включа в почерпката ти.:)

    ОтговорИзтриване
  5. Честит Рожден Ден,Роси!Голяма си сладурана.Със сигурност ще се включа в почерпката ти.Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Честит рожден ден, мила! Пожелавам ти всички прекрасни неща да ти се стоварят на главата с кашони, защото ти го заслужаваш :)))))

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  7. Хей сладурче:)-пожелавам ти да бъдеш озарена от здраве- което никой не е имал, от щастие- за което всеки мечтае, от внимание- което всеки иска.Да бъдеш преследвана от късмет, който всеки търси и от любов от която всеки човек се чувства най-щастлив на този свят.Нека всяко твое начинание бъде сполетяно от много успехи.Честит рожден ден!Целувкиииииииииииии:))))))))))))))))))))С удоволствие ще се включа и непременно очаквай нещичко от мен!

    ОтговорИзтриване
  8. Честит рожден ден, Земляче! Щедрото сърце винаги е възнаградено,затова продължавай да бъдеш всеотдайна! Цунки-гунки на Боян и ще видя какви ще ги забъркам, за да те изненадам!

    ОтговорИзтриване
  9. След като ти попях на другото място и тук да си кажа от сърце силно и гръмовно - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН! Продължавай да бъдеш толкова истински отдадена на красотата и доброто винаги ще бъде твой гостенин :)ххх

    ОтговорИзтриване
  10. Аз вече поднесох пожеланията си, сега е време за почитанията ;)... Винаги е голямо удоволствие и наслада да се отбивам тук и да се любувам на всичко, което твориш! Нека винаги да е така! Бъдете здрави - ти и всички около теб! Прегръдки и целувки!

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря от сърце, момичета. Толкова прекрасни неща сте написали и толкова позитивна енергия сте ми изпратили. Целувки за всички вас! :)

    ОтговорИзтриване
  12. Росалинда, дете златно мило, зло да те забрави! От 4 дни не съм си отваряла компа и виж какво важно събитие съм изпуснала! <3 Честит рожден ден, юбилярке! Бъди все така обичана и богата с роднини и приятели! Продължавай да вдъхновяваш и нас, виртуалните си приятели, с красивите си картички! :-* Целувки и на мамин сладък Боян! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, мила Джиджинка... Целувки и за вас с Калина. :* :)

      Изтриване
  13. Абе адашче,аз що така съм те изпуснала нещо?
    Честити ти поводи.Все така да ти се намира повод да почерпиш .Много усмивки и сбъднати желания!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, адашче... Аз не смятам, че си ме пропуснала... :)))) Все пак третия повод още не е дошъл- хахахах....Нали знаеш, че ти си орисницата на това местенце и ще трябва да правя равносметка в края на годината. :))))

      Изтриване
  14. Честит рожден ден и на мама и на малкия Боян и от мен!!! Пожелавам ви много сбъднати мечти и на двамката! И много радост, макар че съм сигурна, че си я имате в изобилие!

    ОтговорИзтриване
  15. Честит рожден ден и от мен, макар и с толкова голямо закъснение! Да си все така позитивна и креативна! Много здраве и късмет желая на теб и малкия Боян!!!

    ОтговорИзтриване
  16. Роси, аз дебнах като вълк овца публикация, в която да кажеш кога ти е РД-то и накрая се оказа, че съм я изпуснала! А ти бях подготвила специално АТС-ка, защото мислех че ще идваш на срещата в Двете елши. Още я пазя, за теб си е, но ще ти направя и още нещо, специално за теб! Честит рожден ден! Не спирай да сееш усмивки, весело настроение и доброта! Сърцето ти е толкова голямо, абсолютно заслужено имаш всички тези неща, които си изброила! Бъди все така готина и позитивна! целувки от мен и се надявам да се видим до края на годината да ти дам творението си и Pay it forward, не съм забравила, само забавила :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами, Тони, ти като вълк дебнеш, а аз като лисица, изненадващо и хоп....:)))) Много, много ти благодаря за всички прекрасни думи. Много се радвам, че те срещнах не само виртуално и не искам да се притесняваш. Не е задължително да правиш още нещо. Просто си харесай нещо и участвай с него. Аз няма да гледам кой ми е изпратил нещо и това да натежава в определянето. Малките ръчета на Боян ще теглят късметлиите... :)))) Целувки и прегръдки и за теб и дано се видим наистина, че е толкова зареждащо при тези срещи. :)

      Изтриване
  17. Честит Рожден Ден! Много здраве и много,ама много хубави моменти с любимите хора ти желая от все сърце!

    ОтговорИзтриване
  18. Честит Рожден Ден! Малко съм закъсняла, но се надявам да ме извиниш:). Желая ти много, много здраве, късмет, щастие и любов. Пожелавам ти да намираш вдъхновение и в най-малките неща от живота :)
    Целувки
    Зара :***

    ОтговорИзтриване
  19. Благодаря ви Ина и Зара! При мен няма закъснели хора. Всички са добре дошли. Много благодаря за милите думи и пожелания. Целувки!

    ОтговорИзтриване
  20. Роси, откакто си пуснала все се каня да се включа. Честито и за трите повода! С огромно закъснение, но от сърце.

    ОтговорИзтриване
  21. Роси, имах огромно желание да се включа, но както винаги оставих всичко за накрая и естествено изтървах срока. Весело посрещане на Новата Година и много забавление и вдъхновение!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Понеже няма как да оставя разочарован човек в началото на Новата 2014 година, защото не ми е природно заложено, Тони ти ще си под номер 26 :*. Тези дни очаквайте развръзката. Късмет на всички!

      Изтриване