понеделник, 1 април 2013 г.

Една бърза картичка :)

Добър вечер от мен.... Ще съм много кратка, защото едно малко мишле ме чака да го гушкам :). Днес е крайният срок за две предизвикателства. Едното е при Картичкофуриите - КФП 161 на Тони- Точица и другото е играта на Тони, по случай вторият рожден ден на нейното хубаво местенце - Handmade by Miss Emerald. Внезапно реших, че ще участвам, но Боян реши, че няма да спи :) И стана весело. Играхме си. Гукахме. И се наложи да скъся плана за картичката.
  Ето я и самата картичка, която ще снимам утре отново, защото тези снимки ги направих тази вечер и не ми харесват :).... Не, че съм голям фотограф, но си е друго да снимаш сутрин. Хубава вечер от мен и една голяма беззъба усмивка от Боян :)

Лек страничен изглед....



Предизвикателства:




6 коментара:

  1. Много нежни цветове. Интересна идея, харесва ми. А какво ли се крие в кутийката:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Тони :).....В кутийката се е скрило нещичко :)

      Изтриване
  2. Красива и идейна. Още един прекрасен и мистериозен подарък. Жив и здрав малък Бо. Много весели игри му желая, а красивата му широка усмивка винаги да грее толкова заразително :)ххх

    ОтговорИзтриване
  3. Lovely card but sadly has been removed from our WOC challenge, per the rules WOC products must be used.

    ОтговорИзтриване